2019年2月22日 星期五

珍藏

上回談到收集品, 不如讓大家看看專員的私人珍藏之一: 鐳射影碟。


他有差不多六百隻鐳射影碟, 而且還做了個清單。 逛二手市場時, 看到了心頭好, 便會核對一下, 避免重複買兩次啦。

大家可知道這齣電影嗎?   我起初一點印象也沒有, 後來問問好友維基, 才知道是《電子世界爭霸戰》。  

除了西片, 原來他也有華語片呢。 


所以我時常對某人說, 千萬不要得罪我呢, 要不然我「不小心」在影碟上踏了幾下, 可不要後悔呀。😆  

16 則留言:

  1. 一見到Braveheart就諗起當年友人狂熱到去巴士站“立”咗張大poster返屋企掛。^^”

    估唔到專員咁organize,果然不負專員之名!

    回覆刪除
    回覆
    1. Braveheart 只要係電視播, 佢必睇, 都唔知睇狙幾多次 XXD

      刪除
  2. 佢都係綣戀紅塵的痴人

    回覆刪除
  3. 我就有啲碟買咗N年都未攞嚟睇.

    回覆刪除
  4. 我唔鍾意儲野。但都有幾百隻CD,戲就掉左D喇。專員都好長情呢。

    回覆刪除