2019年9月20日 星期五

數字雞翼

要不是友人的一個問題, 我也不會做這道數字雞翼。😉


數字雞翼就是借用了數字骨的公式。 我的公式是: 1酒、2醋、3糖、4豉油、5水。 

究竟友人問了我一個什麼問題?  友人買了一包法國雞翼, 問我法國出品是不是比美國或巴西的細小。這個問題難倒了我。我們平時少吃雞翼, 沒有多留意。 可能我們跟雞翼無緣, 在超市見到的, 大多是已醃好用來 BBQ 的, 又或是叮叮雞翼。 某日我們竟然遇見了, 決定買回來。 至於體形如何, 請看下圖分解。


至於吃雞翼, 我和專員各有分工, 他只吃棒棒腿, 而我會吃雞中翼。 雞翼尖就留給我兩位主子啦。

15 則留言:

  1. 我印象香港買嘅美國雞翼係大隻啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係無咩記性, 唔知美國貨係咪大隻D

      刪除
  2. 美國翼係大d架,不過我從來唔食翼只食捶仲一定去皮

    回覆刪除
  3. 哦,即係三杯雞、五杯鴨個friend!

    又,吃雞中翼,真。香港人也! :)


    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有鎮江骨D friend, 我用左鎮江醋 😆

      刪除
  4. 你講開有係喎,我很少見到法超有雞翼賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那條 12345 公式,我永遠忘記調味料的次序。

      刪除
    2. 呢度我通常見到就係雞脾, 雞上脾, 雞槌咁賣, 好少見無調味生雞翼
      個公式我寫低左, 有需要睇下就得

      刪除
  5. 我放工無時間好趕
    將雞翼在碗內排好
    嬸黑椒粉上面, 不落其他
    放飯煲一同蒸熟開飯

    回覆刪除