2020年3月30日 星期一

Cinnamon Swirl Scones 玉桂司康卷

我們的注意力全都集中於病毒時, 卻忘記昨天開始, 已經轉了夏令時間了。 

一覺醒來, 拿起手機看時鐘, 差不多已是九點, 還以為自己睡得太多。 後來不知怎的, 見到香港時間, 兩地時差六小時, 我便想起夏令時間開始了。

既然已經起床, 那就做個簡易早點吧。 

所謂玉桂司康卷, 即是 scone 和 cinnamon bun 二合一。 將 scone 的麵團擀成長方形, 再把玉桂糖醬鋪上、捲起, 切成若干件, 放入焗爐焗至金黃色。
天氣冷時吃它 (儘管曆法說現在已是春天), 真的可以慰藉心靈, 當然不喜歡玉桂味的, 另作別論 😆😆。  

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖然話係春天, 我仲係覺得凍呀 🥶

      刪除
  2. 冬天食到熱辣辣麵包,就梗係正啦

    回覆刪除
  3. 後生時完全接受唔到玉桂味,可能年紀大咗、鼻塞多咗、脷胎又厚咗,又覺得幾香幾好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係噃, 以前好唔接受佢, 而家又覺得佢幾好呀

      刪除
  4. 我鍾意玉桂味,飲咖啡都會落少少。 玉桂很有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我接受唔到, 而家反而鐘意佢

      刪除
  5. sweet stuff is good for stress
    留2個俾我

    回覆刪除
    回覆
    1. good for stress but not good for the skin 😢

      刪除
  6. 回覆
    1. 以前我接受唔到, 而家反而鐘意佢

      刪除