2020年12月3日 星期四

Spaghetti Napolitan 日式拿破崙意粉

很多人對日式拿破崙意粉不會感到陌生

過往我只會煮給自己吃

因為日式拿破崙意粉 = 茄汁+香腸/火腿/煙肉+燈籠椒+意粉

不曉得專員能否接受

沒想到他第一次吃便喜歡啦

而且更要求翌日安哥

我近來慣常會用 chipolata 香腸

人家大都是配以綠色燈籠椒

我卻以三色椒作主打

反正廚神哥頓也說無論燈籠椒的顏色如何

味道亦是一樣

我一直都是參考這個食譜, 有興趣可以看看


16 則留言:

  1. 好似話燈籠椒。。不同顔色
    會有不同口感,和甜度的。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家某人都係咁講, 但係廚神話一樣

      刪除
  2. 我喜歡用三色椒,也喜歡茄汁意粉。

    回覆刪除
  3. 咁專員接唔接受到港式煮過龍嘅意粉?

    回覆刪除
  4. 我比較鍾意紅、黃、橙椒,比較甜

    回覆刪除
  5. 好味呀!呢度有間港式西餐用牛脷代替肉腸,有創意,不過我唔會試,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鐘意食牛脷架, 你講起, 我又想起老家都有茄汁牛脷之類嘅野
      不過放心, 我唔會整, 因為好多步驟, 唔啱我懶人

      刪除
  6. 我聽過日式拿破崙意粉,可能來得英國太耐。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 但係網上見日本人整, 都係用綠色

      刪除