2019年7月6日 星期六

新規定

垃圾車一週一次進駐我們的社區。 如果錯過了丟垃圾的日子, 麻煩可大了。 我曾經試過差點兒忘記了, 幸好半夜醒過來時想起, 隨後快快將垃圾打包。

垃圾要分類, 膠樽、鋁罐、報紙、雜誌等都要放入另一垃圾桶。 玻璃物品也有專用垃圾桶。 大型物品和花園廢棄物要在指定的日子丟棄。 

最近收到通知, 含塑膠的食物包裝要跟膠樽、鋁罐放在同一垃圾桶。 我現在會先把那些包裝清洗乾淨,  吹乾後才放垃圾桶。


其實我有疑問, 將這些物品統統放在同一回收商, 回收商會認真處理嗎?  前幾天就看到新聞, 印尼要把洋垃圾送回歐洲和美國去。 


華文媒體亦有報導

是不是有人假借「回收」之名, 實則把垃圾直接運出去賺錢呢?   

18 則留言:

  1. 花園廢棄物<===即係剪草後果類草堆草碎??

    回覆刪除
  2. 咁多垃圾都唔知點攪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多紀錄片, 呢D收垃圾嘅國家, 周圍都係膠樽膠袋, 好陰功

      刪除
  3. 我都唔信個個都咁細心去分
    香港都有玻璃回收箱,但又唔係所有玻璃物都收

    回覆刪除
    回覆
    1. 最憎D人口話廢料回收, 其實係賣垃圾去其他國家

      刪除
  4. 呢度都成日有傳回收=垃圾,不過我地都會繼續分類。

    又,好在我地住樓,掉垃圾比較方便,唔洗記日子。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地一星期收一次, 而家係每個禮拜五, 禮拜四夜晚放出去

      刪除
  5. 咁啲廚餘垃圾都係放一個星期至丟﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 廚餘垃圾都係, 所以廚餘要包好, 尤其是夏天, 我更會間中係垃圾桶噴白醋

      刪除
  6. 你哋使唔使租垃圾桶㗎?

    回覆刪除
  7. 廚餘是否也回收? 加拿大那邊廚餘要分開包,但若早一晚放出屋外,可能惹來野生動物來翻。於是要在垃圾車到的那天早上拿出去,要很早。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度廚餘無同一般垃圾分開
      通常我地會前一晚放出去, 為免D貓會抓開, 我會噴白醋, 先至綁個垃圾袋

      刪除
  8. 我條街就定左星期一收垃圾。 垃圾桶已經在外面,所以唔會唔記得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地定左星期五, 不過我真係唔記得, 瞓瞓下醒起, 即刻包垃圾

      刪除