2019年7月8日 星期一

結晶

Rouquin 先前頻頻上小號, 我們帶了他去看獸醫。 打針服藥後, 他看來好多了。 誰知上星期五, 徵狀又回來了。

隨後收集了他的尿液後, 立即送到獸醫診所, 大半天不到, 結果出爐了。 他的小便中有結晶。 Rouquin 要吃藥方貓糧兩個月。這貓糧幫助將結晶溶解 (我荷包亦然)。  兩個月後, 再作檢驗。如確定一切安好,  Rouquin 要吃指定貓糧, 預防結晶重來。


幸好 Rouquin 生性, 懂得喝水之道。 最傷腦筋反而是如何防止他跟少爺不會互相吃了對方的糧餉。 就是小野貓的碗, 我們也要蓋好, 以防 Rouquin 偷吃。 
   

18 則留言:

  1. 預咗年紀大越來越多問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀大, 機器壞, 我自己都覺噃 🤨

      刪除
  2. 同事都講開...汪毛孩年紀大。。。
    剛帶他去「城大動物醫療中心」看專科醫生。。。
    花了四千元...:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同朋友都講過
      同老家比, 呢度睇獸醫已經唔太貴

      刪除
  3. 係喎,咁點預防佢地互相食對方的貓糧呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我地有好多貓兜, 我地用貓兜蓋住, 佢地就食唔到啦

      刪除
  4. 細佬以前都有這問題

    回覆刪除
  5. Rouquin個樣好冧豬,見到都好想摸下佢呀!

    祝糧到病除!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好生性, 乖仔, 仲好識氹我 ^^

      刪除
  6. 要分開其他貓食唔同既糧,都幾頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. Rouquin 都好D, 少爺就千方百計想食人地個D, 成日要捉住佢

      刪除
  7. 唯一方法係全部都轉食呢隻糧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子, 呢隻糧有藥性架, 無事無幹唔好亂食啦
      二來1.5kg 要23€, 會食窮我

      刪除