2019年11月27日 星期三

回來了~~

很久不見, 大家好嗎?

消失了一個月, 其實是獨個兒回了老家一趟。 這次選了英航, 在倫敦轉機。 訂機票時, 以為轉機等候時間有兩、三小時,  一定可以輕鬆應對,  原來卻非我先前想像。 背着沈重的手提行李 (是我太貪心之過),  在 Terminal 5 走來走去,  累得要命。 時間也一下子就過了。 

機上有些小插曲, 遲些可以跟大家分享。 現在身心俱疲, 還要收拾行李, 就此打住。 




 

16 則留言:

  1. Welcome back!! 好好休息下,等妳分享更多回鄉感受!

    人多時,喺LHR轉機,真係預4個鐘都仲會覺得唔夠時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次回鄉感受良多, 未返去前, 我有好多計畫, 結果都因為私事、社會大事, 沒有做到啦
      朝早五點到LHR, 估唔到多人多到不得了

      刪除
  2. Welcome back! 日日都等你update! ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會寫下今次返老家感受, 敬請留意 ^^

      刪除
  3. 原來回了老家
    有空寫下行程比我地睇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無咩行程, 有D野本來想做, 都做唔到
      都伙陪家人為主

      刪除
  4. 你這次回家
    應該感受好深
    我們頂了幾個月了.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真, 有時真係好心up, 不知如何說起

      刪除