2019年11月30日 星期六

回鄉記事 ~~ 飲早茶

我這次回老家, 主要是為了處理一些事宜。 原本還以為任務完成後, 我可以四處逛逛, 可惜事與願違。 

回到老家翌日, 我和老爸老媽去飲茶。 這家茶樓屬於某大集團, 老爸老媽每天都會到那兒飲早茶。 


然而我卻沒想到某飲食集團的點心水準會如此之低, 平白浪費了我一個配額。 😖

然後我在附近走走, 才發現不少店舖都已經改頭換面。 我們對這兩家連鎖店現時的門面, 都應該已經見怪不怪了。  



10 則留言:

  1. 我地呢幾個月已經見慣咗,對你嚟講一定有更大感受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前已經知道, 係第一次近距離見到攪到咁樣

      刪除
  2. 黑心之前少食依家更加不了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我入去行左一轉, 晚餐時間十枱客都無

      刪除
  3. 連鎖店食品,雖然同一出品,但每間都有點不同,遇著有啲真係難食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無估到仲難食過出面嘅點心店/茶記賣嘅點心

      刪除
  4. 難得返到老家,就咁嘥咗quota真係好肉赤。

    其中一間健全嘅星巴克應該係喺離境大堂,哈哈!

    回覆刪除
  5. 我同成日 ''被'' 浪費了 quota,所以我鍾意行到邊食到邊。好食就食多次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最幣我第一個星期想出去食都無得食

      刪除