2019年12月2日 星期一

回鄉記事 ~~ 生病

是我的體質改變了嗎?  我在老家的這段時間, 一直都覺得很熱。 

回來第一個星期的某個晚上, 我全身發熱冒汗, 渾身不舒服, 想去看夜診。🤒  原來附近一家夜診也沒有了。 我只好去7仔買必利痛, 當作應急之用。 

第二天早上, 我開始上吐下瀉, 胃也隱隱作痛。🤮 不去看醫生是不可能吧。 到了診所, 我才知道自己發燒了。 醫生說我應該是感冒菌入了腸胃。  

我然後便待在家中服藥休息, 可是藥好像起不了甚麼作用。 我依然沒胃口, 吃了甚麼就吐甚麼, 更不時拉肚子, 與馬桶為伍。 兩天過後, 我沒之前的難受, 卻仍未痊癒, 唯有又和醫生有個約會。 結果醫生要給我開特效藥。 兩次診治共花了我一千大洋, 非常肉赤。   

相信特效藥起了作用, 我拉肚子的次數減少了。不過肚子一痛起來, 就要上廁所。 最後拖拖拉拉了個多星期,   才回復正常。 

這個小病使我不敢去「掃街」, 數星期以來, 我只吃了一串咖哩魚蛋。

 


  

17 則留言:

  1. 相信你在港那段時間,香港已經不算熱啦,可能身體未能適應,肚瀉就真係論盡啲,冇得掃街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直以為自己好健康, 無想過一返去就病, 肚瀉真係好難頂

      刪除
  2. 喇叭丸都可能同樣功效
    你係咪中TG呀😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返去時好似未係我住附近放噃

      刪除
  3. 我出入地鐵巴士人多都戴口罩
    怕傳染

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有日出去行, 都頂唔住空氣, 要臨時買口罩

      刪除
  4. 哎吔!啲飲食quota就咁冇咗.

    回覆刪除
  5. 證明妳體質已習慣了法蘭西當地。:)

    我都試過相隔太耐無回港身體唔適應,返去唔夠幾日就腸胃炎(發燒上吐下瀉)。依家每次旅行都食probiotic supplements打底就解決咗呢個問題,試過就算肚疴,情況都變得manageable,至少唔會成日揾廁所。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為我土生土長, 點會有水土不服呢回事, 原來真係有機會架

      刪除
  6. 唔係體質差左,係依家的細菌勁。飛機倉都有好多菌架。 我出門都會買旅遊保險,萬一有事都有D保障。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好坦白, 真係無諗過自己一返去無耐就病

      刪除
  7. 應該係妳多年無返老家,已經唔習慣了,我記得我嗰陣相隔6年至返香港,後來都有唔舒服,我平時好少病的,之後每隔一、二年至返香港,都再無問題

    回覆刪除
  8. 香港地依家係好多污染同垃圾
    就算你呢個地盤一樣,一見就要徹底鏟除清理,唔好俾d垃圾有存在感!

    回覆刪除
  9. 我懷疑你太耐冇返來可能少了local抗體,尤其感冒較易中招
    搭車人多要戴定口罩好啲呢

    回覆刪除