2019年12月16日 星期一

物離鄉貴

在超市遊遊蕩蕩, 每次見到貨架上有來自法蘭西的, 我都會忍不住比較一下價錢。 

老家的價錢比這裡的貴, 並不奇怪, 始終由老遠地方運過來, 運費也要付吧。 


Label Rouge 雞一公斤差不多要一百六十大元,  跟這裡的相差幾倍。 不過標明是空運到港, 也難怪啦。

超市內芝士的種類多得很,  小時候的我只知道卡夫芝士,  現在也只是認識皮毛。


最意想不到是在某日式超市找到 Flan pâtissier。不過我卻沒有買來一試啦。

22 則留言:

  1. 除咗卡夫,仲有識得笑牛牌,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 唔like 食芝士,所以無興趣研究

    回覆刪除
  3. 我都會比較㗎。但香港少奧地利貨。

    回覆刪除
  4. 所以食物有時也要計“里數”...
    因爲這會影響價錢和排炭指數...

    回覆刪除
  5. 數字屋有隻雞肉腸聲稱made in France價錢不貴呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我行左數字屋, 唔知係咪太細間, 唔見有呢

      刪除
  6. 我唔食芝士,但知法國牛油都係幾貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都加左價啦, 平均七、八歐一公斤

      刪除
  7. 法國花心大總統牛油係烘焙店平一半架,呢間都已經有良心了

    回覆刪除
  8. 外國的奶製品比香港的便宜,所以回加拿大時會多吃些。
    在香港買芝士很貴,經常不捨得買。

    回覆刪除
  9. 我都會比較價錢架。不過依家英鎊比以前低左咁多,我覺得香港仲抵買,唔洗我帶。

    回覆刪除
  10. 其實係超市見到嘅法國牛油HK$46
    市面烘焙店HK$27
    足足差唔多貴一倍有多
    其他貨品就唔清楚,
    但係香港基本上世界
    各地好多食品香港都得有賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去烘焙店時, 又無為意呢
      而家真係好多超市都有唔同國家野賣

      刪除
  11. 香港既韓國mask 平過韓國:)
    每次都係食人地既芝士好食, 自己買既唔好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國 mask 好多都係紙 mask, 我唔太鐘意呢
      呢度好多芝士, 我都食唔到架

      刪除