2019年12月21日 星期六

回鄉記事 ~~ Don Don Donki

話說這家日本店子最近在荃灣開分店, 店外大排長龍, 可惜我無緣「到此一遊」。 不過我這個大鄉里有好友帶路, 也去尖沙嘴那家了逛了一圈。


不曉得是不是先前已經逛了幾家日式百貨/雜貨店,  對我而言, 沒有很大驚喜。 然而有些貨品在其他店家是找不到的, 例如這兩款奇巧朱古力。 我立即拍下照片, 傳給專員, 吊他胃口。 😆


轉頭發現這款牙膏, 電視迷即刻想起A版賭神電視廣告。 
這家店最成功之處應該是它的主題曲。 那個音樂一整天仍在我腦裡循環播放。😜
 
隨後轉戰「韓國街」。 凍肉店設有寵物食材專櫃, 現在的毛孩真幸福。


 

22 則留言:

  1. 好多貨周圍都有
    我好怕行呢間,無論香港日本,堆到笠笠亂,又冇乜特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 見多人介紹, 咪去睇下啦
      其實又唔算好特別啦

      刪除
  2. 個個都想迫入18禁區
    睇下飛機杯款式

    回覆刪除
  3. 我都係去美麗華酒店先知道呢間店.

    回覆刪除
  4. 我睇啲youtubers行呢間Donki.

    回覆刪除
  5. 早幾日我姨甥女都提起過呢間店,勁多人

    回覆刪除
  6. 我都有去呀,首歌真係十級洗腦呀,一見到妳呢篇blog嘅名,腦裡已即時奏樂。:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 個首歌真係一提就記得 Don Don Don Donki....

      刪除
  7. 在香港開,方便好多人買到平D的日本貨。

    回覆刪除
  8. 聖誕快樂!
    但貨品價錢及款式同日本店有好大差距

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂!
      無去過日本個間, 我唔知差別係邊

      刪除
  9. 聖誕快樂!
    店裏多唔多人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂!
      我去個時唔多, 荃灣個間而家可能多D人

      刪除