2019年12月26日 星期四

Anna vs. Nikita

不曉得是不是機上欠缺氧氣,  無論是倫敦到香港、或是香港到倫敦, 我大部分時間都在昏昏欲睡。  所以我只看了幾齣電影而已, 包括 《上流寄生族》、《從前有個荷里活》、《Red Joan》和 《Anna》。 

在看《Anna》時, 我總覺得 Luc Besson 在食老本。 《Anna》的上半部彷如 Nikita 借屍還魂,  只是身份、背景設定在俄國, 就是在餐廳執行任務一幕, 跟《Nikita》的何其相似, 只是打鬥場面更為激烈而已。  儘管《Anna》下半部的橋段不盡相同, 然而結局也算是殊途同歸。有評論甚至形容《Anna》是 《Nikita》跟 《Leon》的混合體。

我最大惑不解是女主角在某些場景說俄語, 但是面對 KGB 高層 Helen Mirren 和 Luke Evans 時, 便說英文。其實何不如 Chernobyl 般, 所有演員都說英文, 不是來得更自然呢。 

不過值得一讚是海報設計, Anna 一字已包涵了電影的主要橋段。

據說《Anna》在美國受挫, 製作及發行 Luc Besson 的公司又傳出有財務困難, 他又面對性侵指控, 他在2019年算得上是流年不利。 




 


 

16 則留言:

  1. https://www.momovod.com/vod-play-id-85662-src-5-num-1.html

    回覆刪除
  2. https://www.momovod.com/vod-play-id-115159-src-6-num-2.html

    回覆刪除
  3. 呢套都算呢幾個月好睇戲之一

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套唔係難睇, 只不過我覺得唔需要翻炒啫
      尋日有人 post 家有喜事2020, 呢D真係想食老本食到幾時呢?

      刪除
  4. 電影搭唔到口添^^”,但我好想坐飛機可以昏昏欲睡呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都瞓唔到架
      不過唔明點講, 睇住個芒, 眼會開始痛, 之後唔想繼續, 瞓左

      刪除
  5. 回覆
    1. Red Joan 我估香港唔會上啦, 其他三套會有DVD啦

      刪除
  6. 我坐長途機都好少睇電影,也是昏昏欲睡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都會眼光光, 今次完全相反

      刪除
  7. 我只能夠說,"anna" is luc besson another very precise delivery.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年 Nikita 一出, 已經有人話 Luc Besson 示範法國人都可以拍出荷里活味道的電影, 想向荷里活招手

      刪除
  8. 我坐十幾個鐘都係睇三套戲,食飽就瞓。可能空氣不流通,真係令人好想瞓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對眼仲好乾, 所以寧願合埋眼抖下

      刪除