2019年12月10日 星期二

喜宴

我和專員在剛過去的星期六參加了一場婚禮。 婚禮下午二時半在市政廳舉行。 我們一個小時前已經到達, 一對新人還未露面。 我們卻見到一些很久不見的親友, 碰了面當然要聊聊近況。

新人簽字註冊後, 一眾來賓少不免要拋彩紙屑增慶。

我們更巧遇聖誕老人。


新娘子這身嫁衣是自己親手做的呢。 


會場也是自家親手佈置, 應該花了不少心思。


參加這裡的婚宴, 要有心理準備。 五、六點多,  大家會喝喝酒、飲料, 吃點餐前小食。 晚餐會在八、九點正式開始, 期間會有些小遊戲, 例如「估歌仔」和「卡拉OK」, 可惜當中的那些歌,  我大多不認識。 午夜時, 一對新人會切蛋糕,  隨後便是舞會時間, 有時甚至到凌晨四、五點才結束。 來賓通常待到切了蛋糕才離開。 


我們亦然, 離開時已接近凌晨三點, 回到家時已是四點多。 我招呼了兩位主子, 倒頭呼呼大睡。 

19 則留言:

  1. 玩通頂好盡興
    一見有拋紙屑即閃,仲有d閃粉

    回覆刪除
  2. 玩通宵....
    第二日點瞓都補唔返!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以通常揀星期六
      租左場, 要清潔好哂, 交番俾人, 主人家可能成晚無瞓, 仲要執野

      刪除
  3. 嘩,同印度人婚禮有得揮呀...可能係仲長過!

    不過,好like佢地DIY嫁衣及佈置,祝福新人恩愛到白頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都去過印度人婚禮, 最記得係要排隊送禮俾新人, 唔好諗住放幾張報紙 😆😆

      刪除
  4. 星期六都好啦,第日可以抖一抖。我哋有朋友在weekday,又要請兩日假去

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常都會星期六, 平日應該無人咁得閒

      刪除
  5. 親手造嫁衣好有紀念價值
    玩通頂都幾考體力喎XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一定唔可以玩通頂, 個晚我都忍唔住匿埋瞓左一陣

      刪除
  6. 婚宴玩到午夜好玩呀,香港婚宴未到最後餸菜已有客人各有各自趕忙離開.

    回覆刪除