2019年12月14日 星期六

咳咳咳

以為回來以後, 可以當個健康寶寶。 一個月不到, 我便再度病倒。

起初喉嚨有點乾, 我覺得只是因為天氣乾燥而已。 誰知道開始咳了兩、三下, 就開始一發不可收拾。 最難耐是睡到半夢半醒, 喉嚨癢得不得了, 終於按捺不住咳起來, 就連專員也吵醒。 我也不能再好好入睡。

現在多喝水, 定時服藥, 希望逐漸轉好吧。
 

25 則留言:

  1. 以我經常都會咳嗽嘅經驗
    相信都要有番咁上下時間先會好架
    哈...我唔係咒你呀
    可能只喺天氣轉變
    保重身體呀

    回覆刪除
  2. Have a swift recovery!

    冬天真係要加倍小心,好鬼易病。

    回覆刪除
  3. 咳真是超麻煩,就算好了有些東西暫時不能食,一旦唔覺意食錯少少又會咳起來,多多保重啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經好多野唔敢食, 仲飲左好多蜜糖水

      刪除
  4. 咳。。好長手尾...
    次次都藥石亂投下醫好。。。
    最終都唔知係食乜醫好的...
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 我以前係感冒起, 呢幾次都係喉嚨痛先. 今次醫生同我起初都覺得不太嚴重, 但之後幾日嚴重咗 + 失聲. 感覺今次飲滋潤飲品或喉糖比食藥有效. 之前我有看一些咳藥水的資料, 症狀不同, 咳藥水不一定能對症下藥

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經飲左好多蜜糖水, 好左D, 不過仲有咳

      刪除
  6. 我前陣子感冒康復後,便每天都有幾聲咳。吸了冷空氣或在街上走得快都會。幸好漸漸咳少了。
    祝你早日康復!

    回覆刪除