2019年12月24日 星期二

禍不單行

我的喉嚨間中仍會發癢, 不過咳嗽明顯比先前減少了。 但是因為不停咳嗽, 加上我咳得太過用力, 結果拉傷了右胸側肌肉。 

現在只要一咳嗽, 右胸側便會痛, 而且一舉高右手, 又或者要發力,  也會疼痛不已, 我自覺成了「獨臂刀」。 

所以我的聖誕 project, 也要勞煩專員幫忙。 他見我落得如此狀況, 自然也不敢托我手踭啦。  
  
網上圖片
 

17 則留言:

  1. 辛苦專員了
    祝你早日康復!

    回覆刪除
  2. 乜你咁搏命咳
    快睇醫生啦,做少d無謂難為自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為痕得不得了, 我才出此下策
      想睇醫生都無得睇, 佢已經放假, 其他個D又話唔收新症

      刪除
  3. 仲未好番呀。咁聖誕咪唔可以去人哋度慶祝囉??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好番好多
      我又問過架, 佢地話OK, 我至去

      刪除
  4. 幾年前主子都試過呀,仲咳加拉傷痛到跌咗落地,我見到佢瞓咗喺地嗰刻都嚇咗一跳。如果識得拉筋就試下拉鬆返啲肌肉舒緩下先,之後快啲去睇醫生啦!

    Merry Christmas!!
    Get well soon!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有街坊都試過咳到扯親, 佢仲話瘀哂
      想睇醫生都無得睇, 佢已經放假, 其他個D又話唔收新症

      刪除
  5. 聖誕快樂!祝早日康復。我都試過咳到心肺痛,最後要食抗生素。之後就即刻好番喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好番好多, 只係而家間中都會咳, 不過瞓到覺

      刪除