2019年12月3日 星期二

回鄉記事 ~~ 逛誠品

閒來無事便會逛書店打書釘, 可以悠閒地打發時間, 確實不錯。


店外還有海景相伴。


法國總統看來在這裡頗有市場。 可惜他在主場支持度只有33%, 某街坊明言很後悔投了他一票。



聽說過生酮飲食, 其實我這個大鄉里並不知道它是甚麼一回事呢。 見到一大堆關於「醣」的書, 相信它是現在的飲食潮流吧。  


12 則留言:

  1. 返香港時我都會行書店。

    回覆刪除
  2. 你竟然回鄉會無所事事事,唔係應該馬不停蹄周圍掃貨咩
    果d台灣乜鬼酵素,生酮算吧啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 掃鬼掃馬咩, 幫某人D 接D order, 都佔左大部分野啦

      刪除
  3. 好正呀,返到去打書釘,我返到去嘅星期五因宣布蒙面法將生效,連書店都三點就閂,勁無癮,好在最終都喺星期日買到目標書籍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都無點四圍去, 真係好怕突然無車, 都唔知點返屋企

      刪除
  4. 生酮飲食,我睇過就算,都唔記得係乜

    回覆刪除
  5. 行下書店都幾好,依家生意難,書店都唔係有好多間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來仲想行下樓上書店, 不過最後都唔成事

      刪除
  6. 有時我也會行下這書店,好似無銅店咁多人

    回覆刪除