2019年12月30日 星期一

新朋友~~柏靈頓

到了友人家中作客, 才知道他們家中最近多了一位新成員。這位男丁名叫柏靈頓, 已經滿六個月,  體重更達六公斤。 他不怕陌生人,  常在我們身邊走來走去,  我們撫着他的頭, 他也不會反抗。 



雖然早已聽過緬因貓, 不過這還是我第一次見到緬因貓的真身。 緬因貓算得上是上等貓,  「入門費」要一千歐元以上, 吃的也不是尋常貓糧。 因為矜貴, 所以柏靈頓是不能外出的。 相反我家兩位主子出身寒微,  卻生活得自由自在多了 (阿Q精神? 😆)。   
 


26 則留言:

  1. 柏靈頓。。。
    只看名子。。。
    以爲是只小熊!?哈哈!

    回覆刪除
  2. 出身寒微>>>俾妳笑C呀,哈哈!6個月已經有6公斤,想抱起佢都唔易喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講事實嘛, 我成日話佢地係乞兒仔架 😆
      成年緬因貓可以有14kg架, 我就一定抱唔起

      刪除
  3. 回覆
    1. 初時我見佢大隻都驚驚地架, 原來好純良, 真係唔好睇表面

      刪除
  4. 各貓有各貓的命,你家兩位主子,要困也困不住。

    回覆刪除
    回覆
    1. Rouquin 都好D, 少爺好外向, 點都要出街

      刪除
  5. 好有型,就算佢過咗一歲,都仲會變大隻

    回覆刪除
  6. 原來緬因貓咁矜貴,不說不知!
    新一年到了,祝你和專員新年快樂,新一年過得精彩,身心健康!
    也願香港有運行,正義得以彰顥,壞人有報應~

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係上等貓
      今日睇到可能有新沙士, 唉, 好在少左遊客, 唔知算係好彩定唔好彩

      刪除
  7. 新年快樂!
    貓貓出身名門,要好好保護!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~
      被人偷左, 真係喊得一句句

      刪除
  8. 新年快樂^^
    好似隻小老虎,雙眼好有神氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~
      唔好睇佢大大隻隻, 都幾痴人

      刪除