2019年12月12日 星期四

回鄉記事 ~~ 逛宜家

為什麼會去逛宜家?  因為家中缺少了一些零件,  那些零件在這裡已經找不到了, 於是嘗試在老家碰運氣。


我的集中力除了放在零件外, 還有家用品。 
十二月還未到, 就已經又到聖誕~ 又到聖誕~ 
結果不如我所願, 唯有買一件玉桂卷犒賞自己。 


將相片傳給專員, 附上: 我覺得我做的玉桂卷比較好味。(非常大言不慚😆😆😆 )

他回覆: 已經很久沒有吃過, 忘記了是甚麼味道。

🤬🤬🤬

 

17 則留言:

  1. 專員曲綫投訴你。。。
    好耐無整玉桂卷他吃了!
    哈哈!

    回覆刪除
  2. 宜媽家私d嘢越來越唔掂
    你呢次係咪衰多口呀,答返佢好耐冇做,唔記得點做了😎

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢排無心機整呢樣, 我有個聖誕大 project

      刪除
  4. 專員掛住妳同妳嘅手藝呢!:)

    回覆刪除
  5. 專員無同你回鄉? 佢無見你咁耐,一定好掛住你的自家煮了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在佢無一齊返, 唔係真係悶C佢, 真係好多時交通都有問題

      刪除
  6. 専員意思係唔記得IKEA 啲肉桂卷既味道﹖

    回覆刪除