2022年4月26日 星期二

不明所以

我習慣是用火狐來上網、寫網誌,一直相安無事, 只是間中不能留言而已。 不明白為什麼從昨天起, 我不但不能在人家的網誌留言,就是自家的也不行。


登出、登入、再登出、再登入, 嘗試了好幾次,依然沒法成功留言。 最後唯有轉場 Edge 來解決問題。

難道火狐跟網誌八字不夾?  我這個電腦白痴真的攪不懂呀。

13 則留言:

  1. 我亦係用火狐的,留唔到言已經有一段時間啦,我要留言先要click 妳下面個“張貼留言(Atom),之後至可以留到言呢

    回覆刪除
  2. 我都係用火狐㗎,但係冇遇到呢個問題。
    會晤會係要upgrade呀?

    回覆刪除
  3. 我都有一段時間了,整極都整唔刭,放弃了。可能係 upgrade 咗唔得

    回覆刪除
  4. 尋日開始留言位唔同咗

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我真係只會當打字、計數、上網睇片

      刪除
  6. 哦,我現在才知,留言係唔同左!(∩▽∩)

    回覆刪除