2024年2月13日 星期二

馬拉糕

原本想趁着新正頭,試做椰汁年糕來應節。

看了數個食譜,都指示要蒸上一小時才完成,因而沒有耐性的我決定打退堂殼。

隨後退而求其次,以馬拉糕來替代,勉強算有步步高陞的寓意吧。

沿用同一食譜,蒸好了的馬拉糕依然鬆軟好吃。 某人更一口氣吃了四份之一,應是很欣賞啦。

 


 

10 則留言:

  1. 馬拉糕我整過一次咁大把。因為失敗就冇再整嚕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以試下呢個食譜, 我做過都唔錯架 (阿毛)

      刪除
  2. 恭喜發財!馬拉糕發得好靚!

    回覆刪除
  3. 要蒸一粒鐘,之後仲要煎,咁我應該情願整/食白糖糕。我意思係蒸完就有得食😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到蒸一粒鐘, 真係要轉軚 (阿毛)

      刪除
  4. 原來啲年糕要蒸咁耐,畀我都會放棄

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔只我一人, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  5. 馬拉糕我都鍾意食,等我下次都試下整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個食譜唔錯, 可以試下 (阿毛)

      刪除
  6. 整得好靚!
    早前留言又唔見左🤔

    回覆刪除