2024年4月28日 星期日

再挑戰銅鑼燒

我對先前做的銅鑼燒不大滿意,於是再接再厲,看看有什麼可以改善的地方。

同時試做紅豆泥,紅豆也是在中超入貨時順道買的。

可惜我依然未完全掌握煎鬆餅的火侯,而且紅豆泥也做得不夠紅緻。 嗚嗚~~  只能怪本人耐性不足所致。

因為不想浪費剩下來的紅豆泥,所以我後來做了紅豆糯米糕。 

題外話: 我幾年前看過一個電視節目,兩名來自比利時的參加者到了日本京都,試吃紅豆銅鑼燒,沒想到他們會說難吃。  由此我也不會與街坊分享啦。

 

10 則留言:

  1. 紅豆西人真係唔係好欣賞。

    回覆刪除
  2. 煮紅豆蓉真係需要耐性,我煮得好求其😅

    回覆刪除
  3. 又係喎,西式甜點真係唔覺有用紅豆,正如喺中式甜品都唔覺有rhubarb🧐

    回覆刪除
    回覆
    1. rhubarb 我都一樣麻麻, 佢地就食到lam lam 脷

      刪除
  4. 好似我女婿咁,他國家既料理,佢都唔係樣樣都接受

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時D外國料理都會遷就左本地人口味, 正如中式餐館有D野, 香港都無呢

      刪除