2024年4月23日 星期二

Bubble Tea 珍珠奶茶

到超市陳記入貨,偶然發現貨架上出現了珍珠奶茶。 

 


除了有罐裝,還有即沖裝,而且有不同口味: 朱古力、泰式、荔枝、芋頭等,一下子佔了兩層貨架。   

不知道它的銷情如何呢。

不過我卻無膽嘗試,怕它的味道會太甜、太人工化啦。

11 則留言:

  1. 我向來甚少飲珍珠奶茶,一來怕甜,二來嫌貴😅

    回覆刪除
  2. 通常睇完成份就唔敢買😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無睇成份, 不過好有咩咩表感覺咁

      刪除
  3. 包裝好靚,超市既奶茶好甜,珍珠奶茶包更加唔敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 就算係三合一咖啡, 我都覺得好甜

      刪除
  4. 呢邊罐裝嘅我試過,唔好飲嘅。

    回覆刪除