2017年2月2日 星期四

跌眼鏡

我常開玩笑說, 若然要毒害 Rouquin, 簡直難過登天。 這小鬼只會吃乾糧、菲力牌罐頭和零食。 我試過給他其他零食, 即使放在他嘴邊, 他都會聞了又聞, 再舔幾下, 最後都不會吞下去。要是換上少爺, 早就全吞進肚子裡。 


Rouquin 這幾天試過吐了一些未消化的乾糧, 先前我不曾見過。 我想過如果他再吐的話, 要給他換糧餉。 我在擔心之時, 他竟然給我當場逮個正著, 他在舔吃 boule de graisse, 還吃得津津有味呢。😕

專員唯有把這些 boules de graisse 掛得更高。 我會再多觀察幾天, 就知道這是不是箇中原因啦。


21 則留言:

  1. 恭喜你一家人身體健康!笑口常開,心想事成。
    狗哥和 Rouquin 聽教聽話啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      我都祝你今年旅程繼續精彩, 影多D靚相我地睇 ^^

      刪除
  2. 嘔吐唔喺有病...就無問題呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕佢唔知有咩事咋, 因為之前無見過

      刪除
  3. boules de graisse是雀糧的意思嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 英文係 Fat balls (for Wild Birds)
      冬天我地都會掛, 等D雀仔過冬都有野食

      刪除
  4. 咁都叫有嘢引到佢啦
    我有鄰居隻狗,唔係主人手中攞俾佢嘅任何嘢,都唔會食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無諗過佢會舔唔停, 真係估佢唔到

      刪除
  5. 回覆
    1. 尤其佢地會出街, 為食會好容易中招

      刪除
  6. 帶佢睇睇獸醫穩陣啲喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇左, 如果嘔出來係未消化嘅貓餅, 可以試下幫佢換濕糧, 所以我會睇多陣, 而家掛高左D fat balls, 佢呢幾日食唔到, 無再嘔, 所以都OK

      刪除