2017年1月31日 星期二

越南春卷

在超市亞陳買了糯米外, 還順道買了越南薄米紙。



趁著年三十晚, 便做了越南春卷來應節。 我用了雞肉、粉絲、黑木耳和紅蘿蔔絲作餡料。 


薄米紙只有圓形的四分之一,  要把餡料包得滿滿, 同時也要把春卷捲得結實, 對於新手的我, 實在有點難度, 幸而炸好的春卷還算見得人。


 

我家的二人前年夜飯沒有山珍海錯, 都只是一般家常菜, 但是我們依然吃得開懷。

25 則留言:

  1. 回覆
    1. 首先要減左磅先, 而家負磅太重 XD

      刪除
  2. 呢個我都諗住整,好食呀

    回覆刪除
  3. 做乜三角形咁細塊架一張切4張賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係咁賣架喎, 同黎整細春卷

      刪除
  4. 今年我都食得好清淡,睇下同咩人食,同對的人食咩都好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時同唔啱人, 真係食龍肉都無味

      刪除
  5. 最緊要啱嘴型啫!

    好奇,湯丸也是自家製?

    回覆刪除
  6. 切開賣嘅米紙我未見過添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大間一啲嘅西超都有架. 但係係一塊圓個囉.

      刪除
  7. 住家餸最好食啦。 這種米紙我未用過,怕handle 唔到。

    回覆刪除
  8. 越南春卷我like呀,妳整得好靚,好味
    法國喺咪好多越南人移民 同埋餐廳架?
    我睇旅遊特輯有介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前有位同事都係呢度大, 係越南華僑
      去到巴黎都有好多越南野食, 話哂以前都係殖民地

      刪除
  9. 自家制春卷鍾意落咩饀都得 " 正 "

    回覆刪除