2017年1月23日 星期一

冬甩大挑戰~~上集

專員跟 Homer Simpson 有個共通點, 都是冬甩狂熱愛好者。
 


雖然超市時也有冬甩. 不過好多時冬甩的口味卻不合他的心意。 既然如此, 那我又花些時間研究一下, 原來做法跟麵包類似, 看來不算困難。 行動派不用多想便開工。
 

參考食譜: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/ring_doughnuts_95428
 

可能是麵粉的問題, 我要多加些水, 才可以把麵團搓好。
 

不想用太多油, 我便以半煎炸方式來做, 另一方面又擔心不夠熟透, 結果炸得過火了。除了專員喜愛的原糖口味, 我也弄了肉桂糖粉和牛奶朱古力。 






先利申, 我極少吃冬甩, 不曉得它的正確口感如何, 因此賽後檢討全賴專員啦。 他吃過後, 都覺得外皮有點硬, 而且冬甩也較厚。  Okay, 明白, 了解, 那我又要再想想改善方法嗯。

20 則留言:

  1. 妳度有冇Kristy Kreme架?呢間幾好食...但我都怕donuts太甜。

    回覆刪除
  2. 冬甩我時不時都買嚟食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會似佢?
      https://www.youtube.com/watch?v=UzhIagCwUUc

      刪除
  3. 我哋開咗好多冬甩專門店,不過我同王子都唔係冬甩粉絲

    回覆刪除
  4. 半煎炸效果同全炸口感分別大唔大

    回覆刪除
    回覆
    1. 用多D油, 個冬甩浮起, 容易D睇到炸成點, 唔會咁容易過火

      刪除
  5. 你一定做到專員心中既冬甩,快D出下集啦^^

    回覆刪除
  6. 見妳都做得好靚,我唔喺唔like甜嘢,
    但總喺見到唔會買,唔知點解....心結!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就最怕見到唔同顏色, 正如糖皮蛋糕, 我都唔太鐘意

      刪除