2017年1月27日 星期五

賀節

我平日經常光顧的超市今年都終於有樣學樣, 弄了個農曆新年優惠推廣。 一如其他超市, 促銷的都是急凍點心如春卷和咖哩架, 還有炒飯。 

較特別的就是這些「年花」。有個小小紅燈籠的盛惠13€, 不曉得有沒有洋人會買呢。



除了柚子, 居然也有菠蘿。菠蘿跟農曆新年有什麼關係呢?  原來台灣人、馬來西亞和新加坡華人都視菠蘿為帶來好運的水果, 因為閩南人叫菠蘿為「鳳梨」, 閩南語的「鳳梨」又與「旺來」同音。我沒那麼博學多才, 這都是谷歌大神告訴我的啦。  


難道這家超市市場推廣的負責人也來懂閩南語?

22 則留言:

  1. 仲有台灣大白菜--->好彩頭

    回覆刪除
  2. 見到金土地水d花盤,勁9唔搭8嘅我諗起馬小玲嗰句“臨兵鬥者皆陣列在前”。XD

    回覆刪除
  3. 但在我們的認知之下,菠蘿好像是有另一個解法喎!哈哈哈哈~💣💣💣💣

    回覆刪除
  4. 原來法國都有農曆新年氣氛!祝你、專員及狗哥佢地雞年快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度唔算好有氣氖, 超市都係做下 promo 咁啦
      我都祝你心想事成, 身體健康

      刪除
  5. 祝大家雞祥如意~. 聞雞起舞慶新年、金雞報喜拜早年、大雞大利過好年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你和老DAD新年快樂, 心想事成, 身體健康

      刪除
  6. 恭喜發財!
    啱啱睇梗家燕姐,佢話新年送波蘿有送"金波蘿"之意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新春大吉!!
      我就睇咗肥媽節目,六號話碌柚係『look有』,即係碌柚碌柚,一look就有喎,哈哈哈

      刪除
    2. 我兩個節目都無睇呢 ^^

      刪除
    3. 祝你地新年進步, 心想事成, 身體健康

      刪除
  7. 恭喜發財!
    祝妳闔家
    一帆風順!
    心想事成!
    身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~~
      我都祝你新年快樂, 心想事成, 身體健康

      刪除
  8. 菠蘿同雞好有關係喎,梗有幾個係左近😏😏

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵次我都要寫下同佢地相處的經驗

      刪除
  9. 我都有買沙田柚過年的習慣。

    回覆刪除
  10. 祝新春愉快,最緊要身體健康

    回覆刪除