2017年1月8日 星期日

睡寶

Rouquin 無論在那兒, 都可以睡個暢快。天氣稍暖, 又有陽光, 就讓他待在外面多一會兒, 多吸收陽光。


之後當我一揭開窗簾再看看他時, 就給他即時發現了。


最後我要開門迎接老世。 老世吃飽了, 就做做伸展運動, 再尋夢去。 如此生活, 也是一種幸福吧。  



26 則留言:

  1. 尾2果張做緊瑜珈喎,你要同佢一齊做嘛👯

    回覆刪除
  2. 好似我家Marble仔咁,大懶貓一隻,瞓飽就食

    回覆刪除
  3. "如此生活,是一種幸福" ~ 絕對係,妒忌死我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲無憂無慮, 最失落都只係想詐嬌無人理佢

      刪除
  4. 好舒服😊😊
    回暖就好...。

    回覆刪除
  5. 食完瞓, 瞓完食, 好幸福。

    回覆刪除
  6. 做貓最好持有EU岀世紙, 快樂貓生的機會大d

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多港貓都幸福, 只係無得出術啫

      刪除
  7. 佢個伸展運動令我諗起奧運

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 有時都唔想起身, 不過老世會嘈醒我地

      刪除