2017年1月6日 星期五

〔甜點〕Galette des rois @ 2017

今天是 Épiphanie 主顯節, 這天我們習慣會吃 galette des rois。 專員公司的瓊天大酒樓昨天都準備好了, 同事都會聚在一起分享。 午間新聞都花了篇幅報導, 訪問了麵包師父、顧客、收集瓷偶 (la fève) 的一對夫婦, 更有歷史小常識。 即使電視台播回去年的報導, 我們也看不出有什麼分別。😎

我也入鄉隨俗, 在家焗了個杏仁奶油國王餅, 是我喜愛的味道。 


國王餅少不了瓷偶, 我也有好幾個。 今年我便放進了 colère 阿燥, 我戲言他跟我家中某人有點相似。😁


差點忘了說,  我把焗好了的 galette des rois 放在一旁待涼。 忽然發現前一秒還在我眼前的少爺不見了, 心知不妙, 果然不出我所料, 我一走進廚房, 已看到他在聞著我的國王餅。  

22 則留言:

  1. 呢個我都鐘意架😋
    你好明顯有預謀啦,有冇你契女,叮噹果d呀😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知香港多唔多人買呢個食呢~~
      我估日本人咁鐘意法式料理, 應該會有架, 呢度我見到一套星戰公仔, 要10歐

      刪除
    2. 有人詰佢同阿燥一D都唔似 XD

      刪除
    3. 日本餅店就見過呢款細版,但公仔未必有
      香港直情識嘅人都唔多啦

      刪除
  2. 終於到呢日啦,妳早兩日焗包時我就已經諗妳會唔會整呢個啦。Angry...我家主子都啱用,其實grumpy可能更貼切!XD

    回覆刪除
  3. 結果邊個食到Angry呀?

    回覆刪除
  4. 少爺應該唔會偷食啩??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好嚇我, 我唔想食佢口水尾 XD

      刪除
  5. 法國傳統包包,好好味,又靚😋😋
    香港無哇類糕餅賣
    我都想試下😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得N年前係香港見過, 而家唔知邊度有

      刪除
  6. 會唔會唔覺意食埋個公仔落肚

    回覆刪除