2017年1月20日 星期五

尋回味~~

吃過老外口味的炒米粉後, 我反而想起老家的味道。
 

家中剛好有蝦和米粉, 可惜沒有叉燒, 我只好又化身差不多小姐, 以火腿來化替, 做個偽星洲炒米。😉 這道帶有咖哩香氣的米粉, 難得專員也接受


另一道老家家常菜: 洋蔥豬扒。 老抽和糖的組合真是無得輸, 下飯一流。 

意猶未盡再安哥, 不過就換上另一拍檔: 意粉。 意粉跟洋蔥豬扒的合拍度, 我一定會給滿分。 


19 則留言:

  1. 下次焗定叉燒再炒多次
    濃油赤醬煮嘅超級惹味

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次整多左用左黎整叉燒包, 咁下次要再留多D XD

      刪除
  2. 星洲炒米我都好耐冇煮過,因為次次整叉燒都冇得剩。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都唔敢話自己整得叻, 只係啱我地食 ^^

      刪除
  4. 呢幾餐都好有港式風味,如果配埋杯凍0茶解滯就更正啦!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢話OK架, 不過我估俾佢揀, 佢一定揀甜酸味啦

      刪除
  6. 點解啲豬扒冇汁嘅??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意D豬扒乾身D, 唔要好多汁嘛

      刪除
  7. 賣相唔錯丫,應該都幾好食^^

    回覆刪除