2017年1月14日 星期六

失威

貓霸王越來越囂張, 每日來討吃已不是新鮮事, 最擾人的是他會不停抓窗, 卡卡聲不絕。 我們早已向惡勢力低頭, 乖乖奉上貓糧和牛奶, 可是他享用過後, 又故技重演, 專員再也忍受不了, 高聲喝止, 沒料到貓霸王居然給嚇住了, 縮作一團, 露出一副可憐相。


有天跟他的主人談起這事, 他聽了也哈哈大笑, 接著跟我們說了貓霸王的另一糗事。 前陣子, 天氣較冷, 貓霸王晚上留在家, 可能貓有三急, 又不想上廁所, 結果就在睡房撒了一大泡尿。

我以為只有我家嗲精是撒尿之王, 原來貓霸王也如是。😃



   

21 則留言:

  1. 呢次專員等貓霸王知,唔發威當我病人😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要連續喝左佢兩日, 而家收斂左D啦

      刪除
  2. 吓??室內有貓廁所都周圍賴尿??

    回覆刪除
    回覆
    1. Rouquin 會係有其他貓入過黎, 就會病發, 我覺得似係 mark 地盤

      刪除
  3. 回覆
    1. 我意思係話仲會唔會再抓窗

      刪除
    2. 俾人喝左兩日之後, 而家都布抓窗, 不過無咁放肆

      刪除
  4. 香港不可能有這種情況

    回覆刪除
  5. 我愛貓霸王!受傷康復後佢有冇繼續蝦蝦霸霸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢少左追貓, 不過仲成日巡地盤

      刪除
  6. 外國的貓自由過香港的貓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都係放養, 不過好坦白, 係有風險架

      刪除
  7. 貓霸王怕冷唔出去尿尿 , 咁懶要整治下了 , 哈哈 !

    回覆刪除
  8. 我以為貓星人一定會上貓廁所。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前老家的貓會上人用嘅廁所架, 仲無人教過佢

      刪除
  9. 回覆
    1. 仲有佢懶, 唔想起身, 求其搵個地方解決

      刪除
  10. 專員:哼!唔發火當我病貓(奴)呀!

    回覆刪除