2017年1月21日 星期六

Crumpets

自跟它在超市邂逅後, 我就對它一直念念不忘。
 

Crumpets 樣子跟 Englis Muffins 相近, 不過做法簡單得多, 最少不用搓麵團, 只要把材料拌勻就行。 可惜我家沒有 Crumpet rings, 因此我沒試過自己做, 直至有天想起我有個迷你煎蛋鍋, 何不用來一試。
 

我做的 Crumpets 不夠厚度, 上面的小洞也不夠多, 不過無關係, 我把它用多士爐烘烤, 再塗上牛油和蜜糖, 非常好吃, 我還一口氣吃了兩件呢。





21 則留言:

  1. 即刻google睇吓正貨應該係點。。。你o既少咗啲窿窿啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又要研究下改善方案, 王子有無經費贊助我? XD

      刪除
  2. 少d窿有乜所謂!好食先係王道🤘🏻

    回覆刪除
  3. 我至愛哩款鬆餅Crumpets,
    我唔識整,亦無個套模,只有喺瑪莎食品超市有得賣,$32/6pcs,妳都似模似樣,幾靚,
    妳咪作為一個創新製法,發明咗另一款鬆鉼。
    加上蜜糖牛油無得輸

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度超市貨 €2.10 有6件, 自己整一定唔駛啦 XD
      Amazon France 有 crumpet rings 賣, 不過都幾貴, 孤寒C9唔捨得, 有人教用罐頭個罐, 未試過, 我試到話你地知

      刪除
  4. 大鄉里呢,我第一次聽呢個名咋,味道上似pancakes定English muffins多d架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 似 English muffins 多D, 不過易整好多, 唔駛搓粉 ^^

      刪除
  5. 只不過少左窿,味道最重要。

    回覆刪除
  6. 咁咪仲靚囉!你整實好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哥有冇眼金金?嘻!

      刪除
    2. 唔敔話實好食, 人始終都會失手架 ^^
      狗哥真情係我保鏢啦, 我一路煎, 佢一路係我隔離

      刪除
  7. 我未試過自己整crumpet。我會toasted ,搽煉奶,花生醬,有時又會夾香蕉。

    回覆刪除
  8. 果個crumpet rings仲可以整pie底,唔平架,你可以用錫紙摺條再2頭扣or釘實,一樣得,我試過🤘🏻

    回覆刪除