2017年1月13日 星期五

大風吹

昨天下午開始已經開始刮大風。 法國本土差不多有一半地區也有強風警報。 專員說車子駛在公路, 有時覺得車子像被風吹著走, 而且路上會有黑冰, 開車要格外小心。安坐家中, 我依然聽到風在嗚嗚叫, 比老家的八號風球更厲害。


專員昨晚把垃圾拿出去時, 少爺和 Rouquin 無懼狂風, 乘機走出去, 我也喝止不了。 後來風越吹越猛, 專員便出去找兩隻小鬼。 他找回兩位老世之餘, 還發現鄰居的垃圾箱都被吹得東倒西歪, 我家的一包垃圾已經不知所終。😖

 

26 則留言:

  1. 將d垃圾放門口,強風幫你收咗佢😬

    回覆刪除
  2. 你及專員好返未?多保暖呀!幾隻小鬼唔好走出去啦,否則就會變做"飛貓""飛狗"啦!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好番好多, 謝謝關心~~
      兩隻小鬼有咁聽話, 就唔駛勞氣 ^^

      刪除
  3. 兩隻小鬼唔怕凍仲出去玩

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢D日子, 行路會滑倒, 揸車當然更加要小心

      刪除
  5. 我哋都係好大風,不過今日中午已經停咗落

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地尋日又開始落雪, 唔算好大, 不過我要小心走路, 否則分分鐘仆係度

      刪除
  6. 煩請小心照顧兩位老細,同佢哋講外面風大雪大,唔好四圍蒲啦 (廣東話或法文講都可以,至緊要佢哋明喔)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩位老細自有主意, 貓奴只有擔心的份兒 T-T

      刪除
  7. 好在專員揾得番佢地咋,咁大風留喺出面一晚太危險啦!

    對,其實有時歐美嘅風/雪暴絕不比老家嘅台風弱,不過我地唔似香港會用級別嚟分嚴重性咁有系統。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度吹到 fing fing 聲, 都照樣要返工返學, 無得蛇一陣 ^^

      刪除
  8. 啱啱我度新聞都有講法國打風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多戶停電, 仲有樹責到人, 都係頭條黎架

      刪除
  9. 回覆
    1. 我又寫得唔清楚
      某人就咁將袋垃圾放在出去, 無放係垃圾桶, 所以風大, 就吹走左

      刪除
  10. 咁大風,兩位少爺都唔驚,但貓奴會好驚囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地唔識個C字點寫
      我地就驚佢地有意外

      刪除
  11. 哩一陣子,歐洲天氣超唔穩定...

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊會再凍, 天氣唔好, 人都無咩精神

      刪除
  12. 回覆
    1. 如果讀書有呢份堅持, 應該可以有幾個博士學位 XD

      刪除
  13. 咁大風好易把兩小鬼吹走喎 , 佢地真係唔知驚 , 太勇 !

    回覆刪除