2017年1月2日 星期一

除夕夜

除夕夜到了鄰居F夫婦家中作客。當天F先生和F太太都身體抱恙, 我和專員都不明白他們為什麼不取消呢。 或許他們怕掃大家的興吧。

F太太先聲明, 我們不要帶禮物過去, No flowers & No wine。 我們自然不會兩手空空, 我焗了個 carrot cake, 更有應節食品 Pain des rois。 

F太太準備了不少東西, 我吃完了頭盤, 已經飽了一大半。 主打的  coq au vin,  我也只吃了少許而已, 更不用說甜點啦。 


既然主人家身子不舒服, 我們也不好意思待得太久。 到了凌晨一點多, 大家各自歸家去。走到屋外, 只看到一片白茫茫。沒有白色聖誕, 卻有白色除夕和新年。



昨天出門時, 四周仍是一片白。




17 則留言:

  1. 唔C服所有人都難以盡興
    但整咗咁多嘢食又好難取消
    正呀!白色一片☃️

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地替佢地辛苦啫
      今日已經溶雪啦, 無哂白色啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 已經唔算好大, 仲有好彩條街唔係好滑

      刪除
  3. 回覆
    1. 已經溶雪, 唔駛剷, 不過點都要換 tyres

      刪除
  4. 回覆
    1. 最後食唔哂, 仲可以又食又拎 XD

      刪除
  5. 白色除夕夜...也很好氣氛! :)

    回覆刪除
  6. 在外國的鄰里關係的確令香港人羨慕

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得以前同街坊都熟絡架, 仲可以一齊玩, 而家好似都只係會打下招呼

      刪除
  7. 我哋呢兩日先開始白茫茫一片

    回覆刪除