2017年1月3日 星期二

〔麵包〕Pain des rois

上回講到到人家作客不能兩手空空, 因此我便烘了 Pain des rois 國王麵包, 還有 Carrot Cake。

這個時候, 我們通常會吃 Galette des rois, 又或是 Gateau des rois。 起初我也想過做個 Gateau des rois, 後來還是決定烘個國王麵包, 因為它沒有牛油, 而且糖的份量較少了, 吃起來沒那麼油膩。 

食譜取自《法國麵包基礎篇》。 把橙皮碎及酒漬葡萄乾放入麵團, 繼續揉至均勻時, 專員已說聞到陣陣橙香。依照食譜,
把麵團分成兩份, 做了兩個國王麵包。 一個給了主人家, 另一個就給專員帶回公司吃。








16 則留言:

  1. 有尖尖尖尖既圍邊好靚,怪難叫國王麵包啦~~~

    回覆刪除
  2. Happy New Year!!

    外型有點似bagel但賣相當然比bagel靚仔同有心思好多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!
      呢個有成400g+, 一定大過 bagel 好多 ^^

      刪除
  3. 第一次見咁樣Gateau des rois,但都好得意!唔好話專員,我見到都想食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前提係, 你要鐘意食有提子乾 & 糖漬水果嘅野, 唔係一定唔鐘意食佢

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔係, 似我地平時食嘅提子包, 有酒味&橙香

      刪除
  5. 如果是甜的,係咪似Donut呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似 Donut, 似我地平時食嘅提子包, 有酒味&橙香

      刪除