2017年1月3日 星期二

La Javanaise

法國歌手 Julien Doré 把 Serge Gainsbourg 的 La Javanaise 舊歌翻唱, 不過就換上了日文歌詞。 


這位男歌手曾經在日本開過演唱會, 我不曉得他在那裡很受歡迎, 只知道名為《&》的專輯會在日本發行。 或是為了取悅日本樂迷, 所以特意以日文來翻唱吧。


請不要問我日文歌詞的意思, 反而我想請教高手可聽得懂他在唱什麼呢。 😎  我從 MV 中只留意到他一頭長髮、那條短褲 一雙白滑腿, 還有盪鞦韆一幕, 看得我要喊救命。 😀


再來聽聽原裝版本, 比較一下, 你會喜歡那個版本多一點。 


10 則留言:

  1. 回覆
    1. Happy New Year!
      Serge Gainsbourg 個形象一直都係咁

      刪除
  2. 绘哈哈,唔知佢唱乜。

    回覆刪除
  3. 日本版疑似被加拿大block咗聽唔到茅得比較添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇下呢個版睇唔睇到?
      https://www.facebook.com/juliendoreofficiel/videos/10154264994376847/
      佢之前同 Coeur de pirate 合唱過架

      刪除