2017年1月10日 星期二

打敗仗

當鄰居們紛紛病倒時, 我還滿以為自己的抵抗力了得, 是個健康寶寶, 不出兩天, 就輪到我了。

噴嚏、流鼻水、鼻塞和肌肉痛等徵狀出現了。 本來想到附近診所求診, 遠遠一望, 已有十多輛車子泊了在停車場等候, 那時診所的大門還未開。這診所並沒有預約服務, 為了不知要等到何時, 最後決定回家休息, 自行土法療治, 就是多喝水, 多吃水果, 還有喝蜜糖茶。最要命還是給某人標籤我是電影 Supercondriaque 的男主角。😭

2017年一開始, 我和專員都打敗仗。 專員突然透不過氣, 要到急症室求醫, 原來是食物敏感。難道真的是流年不利?  








32 則留言:

  1. 飲蜜糖檸檬水有效
    2位多多保重,依家d感冒菌唔講得笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝~~
      呢度感冒真係會C人, 最近有家老人院就C左十幾個

      刪除
  2. 祝2017身體健康最緊要....
    食物敏感係食咗乜嘢食物呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係唔知食左咩, 一直都係食平時食開嘅野
      有人話, 如果有咩事, 我會係 prime suspect, 佢應該睇得偵探片太多 XD

      刪除
  3. 保重啊!平時家裡可備些傷風感冒熱飲,初起有用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家中無呢樣野, 有人覺得食藥無益, 儘量都唔會食

      刪除
  4. 2017年頭幾日都我不舒服
    要好好休息,打敗病菌

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經同佢地搏鬥緊, 努力中, 謝謝~~

      刪除
  5. 多多休息,希望你地快d好返!最近新聞話歐洲好凍,記住保暖呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話我呢度聽日會下雪, 我都要出入小心 ^^

      刪除
  6. 多啲休息,一般傷風感冒其實唔駛食藥,都係靠自身抵抗力好返

    回覆刪除
  7. get well soon !我都病左,不過就當係小病是褔啦

    回覆刪除
  8. 大家都好保重身體!
    我都從去年十一月,
    到今日仲係聲沙...有幾聲咳... :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家D病菌真係好犀利, 大家都要小心

      刪除
  9. 可能之前太凍,又回暖...
    啲菌立刻起哂,感冒菌好惡,
    妳可能要打流感針好啲...,我


    妳先生食物敏感,可大可少,
    好在無乜事,妳地都要保重身體,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢區應該被病菌侵襲, 由聖誕開始, 街坊已經輪住病
      抖唔到氣真係嚇親我, 好在而家無事, 謝謝關心~~

      刪除
  10. 揾唔搵到專員對那些食物敏感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要去做測試至知, 千祈唔好話佢而家對椰子敏感, 如果係, 佢一定會抑鬱 XD

      刪除