2017年1月11日 星期三

泰式甜辣醬

早前在超市見到這包醬料, 又是自己熟悉的牌子, 因此便買來一試。


打開醬料嚐嚐, merde! 原來直是是拉差醬的味道, 就是那份甜酸之中又帶點辣, 100% 老外口味。 那我何不直接放是拉差醬呢?  反正它是我家中必備、專員的心水醬料。 

專員必然十分欣賞這道炒米粉。 其實我一直不明白為什麼他會如此鐘情是拉差醬。 這就是東西口味大不同? 


19 則留言:

  1. 西方沒有是拉差就特別吃香啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度大間超市都會有是拉差賣, 可能真係好有市場

      刪除
  2. 我食過佢的laksa 又幾好呀,還有一包綠咖喱排隊中。

    回覆刪除
  3. 我哋超市都有是拉差醬賣,但係都係泰式雞醬受歡迎啲

    回覆刪除
  4. 我google咗先知拉差醬=Sriracha sauce

    回覆刪除
  5. 逢親見到“stir fry”字樣,我都會估係洋鬼子口味。;P

    向好方面諗都好吖,妳試新醬料包嘅時候,唔啱妳口味亦有專員幫襯,唔會浪費!

    回覆刪除
  6. 口味既野,幾時都係好個人, 所以d乜乜食評都係代表果個人自己口味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多食評其實係廣告, 唔好信到足

      刪除
  7. 甜甜酸酸辣辣,都幾醒胃嘅

    回覆刪除