2017年1月26日 星期四

我的K歌時代

一首熟悉的旋律從電視傳來, 我一邊在聽, 一邊也跟著哼。 那時我只記得是容祖兒的歌, 歌名和歌詞已經想不起來。 隨後我便在網上搜尋, 終於給我找到了。 原來是《這分鐘更愛你》, 改編自 Céline Dion 的 Il suffisait d'aimer, 已有十多年歷史。


它使我回想起那時還會跟友人到 Karaoke, 加州紅/綠、Big Echo 和 Neway 都有我們的腳印。 店家雖然不同, 但是那陣檸檬香精的氣味又極其相似, 非常難忘。 

互聯網圖片

容小姐、楊小姐、陳小姐和鄭小姐那個時期的歌, 我都會唱, 當然少不了"好心一早放開我", 那絕對是在公司狂開夜班時的飲歌。 2003年之後, 我就再沒去啦, 直至幾年前歡送同事, 才去過一回, 卻發現我已經脫節了。 年輕的同事都是唱國語歌, 五月天、林宥嘉, 我可一首都不曉呢, 更枉論現時新一代的歌手了。 
 

當你聽到這首歌時, 會想起它的廣東話版嗎? 原唱者 Elsa 近年都沒推出專輯, 反而在電視劇會看到她的蹤影。

22 則留言:

  1. 唱K唔啱我,最怕d五音不全又霸住咪唔斷氣果d

    回覆刪除
  2. "好心一早放開我"當年真係紅到不可思議地開巷!

    回覆刪除
  3. 自從呢度嘅卡拉ok換上簡體字我就無再去K啦!

    還有閃著淚光的決定也曾經好極一時!

    回覆刪除
    回覆
    1. D歌都未必啱你唱
      我呢D老餅只會忍著淚說一聲 Goodbye! XD

      刪除
  4. 點解係2003年呢??果年發生咗乜嘢事??

    回覆刪除
    回覆
    1. 2003年對香港人應該都好難捱, 有沙士, 又有遊行

      刪除
  5. 我嘅K歌年代就會同哈日嘅同事去Big Echo,貪佢有日文歌唱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子會唱咩日文歌? 個時係咪 Ayumi Hamasaki & Utada Hikaru 嘅年代?

      刪除
    2. 好在唔係 Akina, 又或者係 Seiko XD

      刪除
  6. 以前啲改編歌全部都好好聽,主要係啲歌詞寫得好,唔似得而家啲歌詞,全部都狗屁不通。

    回覆刪除