2017年1月19日 星期四

一場誤會

農曆新年將至, 超市亞陳都有亞洲食品促銷。 我會先看看超市網頁, 再決定要入什麼貨。 今年的最大發現就是20kg碎米只是€10左右。 目標即時清晰明確, 便是去亞陳糴米。
 

走進超市, 沒有多想便把兩大包20kg的香碎米放到手推車, 結帳時卻見到每包的價錢差不多20€。 精明眼當然第一時間跟收銀小姐弄個明白。 她翻出宣傳單張, 價錢果然正確。 那為什麼我一直以為是一半價錢呢? 

原來網上小冊子的第一頁是20€沒錯, 不過我點擊進去一看, 價錢就只有一半。 




專員提議不如在網上購買, 再到 drive-thru 取貨。 他實在 too simple, sometimes naive,  網上購物並無此貨品。 網上購物的價錢和優惠好多時也跟實體店不盡相同, 我也不明白為什麼會有這差異。
 

不過我依然有收穫, 就是它。 愛吃糯米飯的我過些時間可以再一嚐它的味道。




16 則留言:

  1. 大寒煮糯米飯啱哂啦🍚

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來今日就係大寒, 你唔提我唔會留意

      刪除
  2. 20kg如果賣90蚊港紙左右真係好平喎
    冬天食煲仔糯米飯也不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為係90蚊20kg, 其實係一倍價錢
      我恨左食糯米飯好耐, 遲D我一定會整

      刪除
  3. 其實網上買同店鋪差咁遠,但HK$170>>>>>20Kgs米,
    我就覺得差唔多!
    糯米飯我至like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個D係碎米, 我估應該會平過我地係香港食開嘅
      糯米飯我都like

      刪除
  4. 咁大包米豈不是有排食。

    回覆刪除
  5. 碎米都要賣 20? 我地買泰國香米 £13 - 14/ 10 kg。真係唔知法國的中式雜貨係咁貴。我依家都唔使去中超買米,西超已經平到不可相信。 £7/ 10 kg

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係亞超陳記買, 應該唔駛咁貴呀
      或者我呢度無咁多需求, 所以貴掛

      刪除
  6. 我地都有呢d情況,所以我近來都放棄上網睇flyers啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想起以前IT同事一句: 機器嘅野好難過架, 有錯唔奇 XD

      刪除
  7. 回覆
    1. 所以有間超市買廉告標榜自己網上同超市買價錢都一樣, 呢個都係賣點, 所以唔係只有呢間有咁嘅做法

      刪除