2018年12月6日 星期四

消瘦

消瘦的不是我, 而是貓霸王。
 

貓霸王雖然依舊強悍, 但是他確實比以往消瘦了不少。 跟他的主人閒聊時談起, 她也察覺了, 然而她不明白為什麼貓霸王近來變得對貓餅無甚興趣, 反而有時他們吃 kebab, 他就不停喵喵叫要分一杯羹。  是不是因為年紀大了, 口味也會改變呢?  我只希望不是因為他身體出了毛病。
 

貓霸王的主人工作不在家, 所以他白天大多會在外活動。 天氣冷, 有時又下雨,  他會趁我開窗時走進來, 我也就讓他在我家休息一會兒吧。 兩位主子怯於貓霸王的權威, 不敢放肆。 少爺有次想趁貓霸王享用貓罐頭時偷吃, 結果貓王低聲怒叫, 嚇得少爺躲起來。   



18 則留言:

  1. 年紀大食得少自然清減,但威嚴不減

    回覆刪除
  2. 肥瘦無所謂
    健康精神就得

    回覆刪除
  3. 佢地互相之間好似都已經好熟脾性喎

    回覆刪除
  4. 客家佔地主都咁惡,唔怪得叫霸王。

    回覆刪除
  5. 貓霸王無論喺第一、二、三張相相都很萌呀,霸氣全消,佢當妳係老友。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好唔記得我係佢嘅 tata yumyum 😁

      刪除
  6. 食慾改變。。。要多加留意。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 所以叫左D主人唔好因為自己係素食就逼D貓都係素食

      刪除