2018年12月8日 星期六

南蠻雞

日式料理第二擊: 南蠻雞。
 

我甚少做炸物, 因為不想起炸鍋, 更不想處理剩下來的油, 所以做這道菜, 絕對是誠意可嘉。😁

做南蠻雞, 又怎可以忽略配角他他醬呢?  我間中都會做他他醬, 不過當中最大的差別就是日式他他醬中的那顆水煮蛋。 專員
吃過了, 認為加入了水煮蛋的他他醬更好吃。

在吃南蠻雞時, 我居然想起了日式超市的便當, 味覺果然是有記憶的呢。  

11 則留言:

  1. 味覺同聽覺同樣有記憶
    聽返及食返好耐冇試嘅嘢
    第一次嘅地點總會認起

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪在而家記性唔好, 好多野都唔記得 ^^

      刪除
  2. 見到成品就覺得專員超有口福呀!

    回覆刪除
  3. 我未食過呢款雞。但總之係煎炸野我都啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個炸好要放入醬汁, 食時唔會脆卜卜, 不過真係好味

      刪除
  4. 炸嘢要處理啲油最麻煩:P

    回覆刪除