2020年6月21日 星期日

椰汁馬豆糕

從老家帶過來的馬豆一直在我家投閒置散, 近日終於可以重出生天。 復出第一炮當然是首本戲: 椰汁馬豆糕。


包裝明明標明「馬豆洗淨後煲25-30分鐘, 瀝乾備用」。 但是馬豆冥頑不靈, 我最後要花上一小時, 任務才能完成。 不知要為此付上多少煤氣費。 😤

最要命是某人居然嫌馬豆太多。 如果放得少, 又會說我孤寒, 現在放得多, 又嫌三嫌四。 🤬🤬🤬

20 則留言:

  1. 你就係冇浸,呢d前奏係唔會寫出

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇返原來你煲完就瀝水,應該煲完熄火焗

      刪除
    2. 我都有熄火再焗半個鐘呀, 可惜最後都決定開火再黎過

      刪除
  2. 嫌三嫌四,唔好畀佢食啫.

    回覆刪除
  3. 段估係椰絲嘅話就唔會嫌多。;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好了解佢, 佢食完真係咁樣提議 ☺️

      刪除
  4. 我發覺好多男人都係咁
    越老越奄尖聲悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 多多建議, 我叫佢自己做, 佢又唔會噃

      刪除
  5. 我對馬豆麻麻,因為在街外食的都好硬。

    回覆刪除
  6. 我都好怕煲豆,又係掌握唔到時間,唔知幾時先淋。 後來我用粟米代替,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人提議過, 不過我想試下馬豆嘛

      刪除