2020年6月25日 星期四

煎蛋捲 Rolled egg omelette

見到人家三扒兩撥便完成, 還以為煎蛋捲很容易, 原來實踐起來卻不是我想像中簡單。

隱約可見其中一件製品到了非洲一趟。😉


蛋捲加入了西蘭花和蕃茄, 這其實是專員的主意。 我還放進了一片要消滅的火腿片。 就是如此這般、隨隨便便就弄好了。

賣相欠奉, 味道還不錯呀, 或者因為我喜歡吃西蘭花吧。 


 

17 則留言:

  1. 整多幾次就掌握到㗎喇。我依家都好叻喇。

    回覆刪除
  2. 一向覺得妳煮食好有耐性,應該難妳唔到。:)

    呢個係真。早餐?都幾多喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係晚餐, 呢排開始熱嘛, 唔想攪咁多野
      以前上司話我係「死唔忿氣」一族, 一定要做到為止 (運動除外)

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個係晚餐, 呢排開始熱嘛, 唔想攪咁多野

      刪除
  4. 呢個我好想整,不過要用好多蛋。一次要我食好多蛋,好似唔係幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用左三隻蛋, 兩個人分, 可以接受

      刪除
  5. 加佐料,真係有D似腐皮卷...
    :PP

    回覆刪除
  6. 但我個人覺得黑啲嗰件會香口...

    回覆刪除