2020年6月27日 星期六

化妝術?

電影台在播《Hotel Artemis》, 原來 Jodie Foster 在當中擔任要角。  當她出場時,  我給她的造型嚇了一跳。

那是素顏, 還是特技化妝呢?  明白衰老是不可抗力, 可是按道理, 女星都會善於保養, 她外觀不至於如此老化吧。 

後來翻看資料 (我承認我很無聊😁), 據說她是為了配合角色, 而化了個老妝。 😉


同場加映, 迷你影集《The Undoing》預告中的 Nicole Kidman。  拜託告訴我, 這也是特技化妝, 好嗎?   
 

12 則留言:

  1. 我覺得Jodie唔太會去整,以佢IQ幾時都以演技取勝
    而Nicole就膠咗N年,凡係膠開嘅,只有越來越膠

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係受不了個膠樣, 所以到現在我仍然未睇 Big Little Lies

      刪除
  2. 前者順眼好多,後者廿年前已經成個Barbie咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妮歌真係走哂樣, 最近播左佢一套後生時嘅澳洲片, 個樣自然好多, 本身又唔係唔靚, 何解呢

      刪除
  3. 兩個我都認唔到,Jodie Foster都未登陸,明顯係化粧,Nicole我都認唔佢,陰公。

    回覆刪除
  4. 我想話Hugh Grant就真係老咗好多。
    女人本身已經很難接受自己老去的樣子,對女明星來說應該更難吧。要優雅地老去,不容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而 Hugh Grant 老得多自然D
      荷里活女演員競爭大, 好多時年過四十, 機會就越來越少, 尤其是以前, 睇片集 Feud: Bette and Joan 就知道

      刪除
  5. Jodie 一路都好好戲,個老妝好掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Jodie 一直係我喜歡嘅演員, 做戲一D都唔浮誇

      刪除
  6. 荷里活化妝技術,超哂班。60 歲演 20 歲都得。男變女都得。

    回覆刪除