2020年6月2日 星期二

Crêpes vs. Pancakes

我們平時早餐都吃得隨便, 專員偏好甜食, 我反而喜歡牛油麵包類。 這算是文化差異嗎?

稍有閒情時, 我會開火煮早餐。 說起來好像是什麼大製作, 其實都是非常簡單啦。 😁

其中之一就是 Crêpes aux flocons d'avoine 麥片可麗餅。 麵糊加進了麥片, 煎好了的可麗餅多了一份獨特的味道, 不過做起來比平常的可麗餅較厚。


我間中還會做 Pancakes 熱香餅。  享用時一定少不了楓糖漿。



 

14 則留言:

  1. 冇奶油唔整埋司康架,仲有沙爹牛出前一叮呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近係西超見到我至愛麻油麵, 竟然差不多1歐1包, 貴到呢...

      刪除
  2. 未必係文化差異,應該係習慣問題。我早餐要食甜的。奧地利人食鹹的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見呢度大部份人都鐘意食甜, 好少話整隻煎蛋, 煎下腸仔咁

      刪除
  3. Pancakes 熱香餅我都常整㗎,好方便。

    回覆刪除
  4. 唔駛問阿貴,我一定㨂甜食。

    Pancakes厚厚咁楝起,好吸引呀,雖然我都係鍾情crepes多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩款都鐘意食, pancakes 無 crêpes 咁花時間

      刪除
  5. 唔算文化差異...始終都鐘意食嘛

    回覆刪除