2020年5月30日 星期六

傾城

後知後覺, 我幾天前才知道著名填詞人將歌詞原稿放在社交網站。 
相信較多人談論的是《傾城》吧, 友人更給我傳來了原稿歌詞版的連結。  

這幾天聽了無數次, 很有感觸。 是思鄉病又發作嗎?

記性沒變差的話, 原唱女歌手的另一首歌, 當年每晚電視都在播。 不知不覺已超過廿年, 不曉得她還有沒有出專輯呢。 


15 則留言:

  1. 我完全out咗添。唔知有原稿歌詞。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 應該唱嘅一直都係許美靜個版本, 當時將原稿第一、第二段刪走, 最近填詞人將原稿放上網, 有人吹番呢個版本

      刪除
  3. 喺YouTube聽到原稿版時都幾大感觸,記得當年呢首歌大熱時正直回歸,剛啱返香港放暑假,轉眼廿三年,而我城已變得不一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊!當今夕再聽許美靜的版本時,赫然發現,我城,已逝去...

      刪除
    2. 好唏噓, 有什麼人可以這樣對自己土生土長的地方

      刪除
  4. 這是我飲歌
    但我唱EASON在YY concert的版本
    傅珮嘉太高KEY我唱不到

    香港的美, 只在外貌
    內裡已經爛得生蟲腐爛發臭

    回覆刪除
  5. 要有幾垃圾DNA嘅人先會將自己的家毀壞

    回覆刪除
    回覆
    1. 個D人只係為自己, 又話愛國, 又有幾多家人其實有外國國籍呢

      刪除
  6. 回覆
    1. 可能你個時唔係香港, 所以無聽過

      刪除
  7. 這首是自己喜歡的歌,
    聼的是許美靜和陳亦迅版本多。。。
    這版本未聼過。。。
    今囘真的是“傾城”了...
    唯有晚晚祈禱:天佑香港!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係Wyman將原稿放出來, 有人再唱

      刪除