2020年5月8日 星期五

總統的口罩

這兩天見到人們比較兩地之口罩, 總統所戴的口罩壓倒性勝出, 被評為有型、有品味之作。 


同時製造商 Chanteclair 經過總統加持, 聲名大噪。  Chanteclair 設於法國東部, 賣點是百分百 Made in France。  我到它的網站看了看,  服裝款式非常傳統, 應是靠品質取勝吧。 

Chanteclair 的 CEO 接受訪問時說, 他們收到了愛麗舍宮的訂單, 完成了後便送貨。 為什麼愛麗舍宮會選上這家製造商?  除了是因為法國製造以外, 他們製造的口罩得到了
Direction générale de l’armement (負責國防部技術及採購) 認證, 可以有同時呼吸和過濾的功用。   

CEO 說現在經常收到電郵詢問。 由於一直堅持法國製造的原則, 他將不會將口罩作零售。 口罩現時如大量購買, 價錢是7€一個 (不含稅), 跟政府所說的不同。 口罩稍後會加價至9€, 但不會超過10€。

至於大家喜歡的《藍白紅》標記, 它只會出現於為民選代表生產的口罩, 平民百姓不用寄望。    


18 則留言:

  1. 呢個贏香港果條垃圾呀婆底褲罩9條街啦

    回覆刪除
  2. 藍白紅標記係精髓,最令國民引以為傲嘅點可以無架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得似廚師衫個衫領, 要做到星級, 先可以放藍白紅係衫領

      刪除
  3. 如果接受外國訂單,我都會訂呀。 好靚!

    回覆刪除
  4. 哩個法國製造口罩,都好型....實用性好,可以清洗重用嗎?
    香港政府派發的銅芯口罩...免費,有啲人有唔同見解,其實好自由嘅,唔要可以唔申請,自己另買,我就申請咗。

    回覆刪除
  5. 我覺得法國這口罩
    好型好decent好patriotic
    其實
    顏色+logo都不是重點
    總之香港政府官員處事
    出發點係好的
    但永遠拖泥帶水引人話柄

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家撲到CC下時, 佢地有做過咩?
      今日見到佢出來曬手袋, 真係唔知點講

      刪除