2020年5月10日 星期日

蛋撻

時不時便會想起老家食物, 有天忽然好想吃蛋撻, 原因不明。 當然想吃就要自己動手, 既然家中材料齊備, 事不宜遲, 立即開工。 


為什麼出爐蛋撻中間有個異類?  某人見到還有剩下來的撻皮和蛋汁, 便做了個迷你版。 😉

蛋撻表面有些「豆皮」, 我稱之為缺憾美。😆 蛋撻脫模後, 我一口氣吃了兩個, 即時滿足了口腹之慾。 😋

16 則留言:

  1. 食2個咁少
    我d撻模買咗9世未開齋

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呃你, 啪完兩個之後, 好滿足, 無再食

      刪除
  2. 好靚仔喎.搞到我都想整添。。。但又怕失敗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子如果係用大焗爐, 可以較細D個火力, 焗長D時間, 應該會成功

      刪除
  3. 新鮮出爐好難忍口呀,仲俾妳引到我都想食添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我等佢攤凍, 除模, 即時啪兩個, 好滿足

      刪除
  4. 自己整得到,想幾時食就幾時食咪仲好

    回覆刪除
  5. 是cookie皮,不是酥皮??
    看來不錯:P
    近日看見坊間有四方的蛋撻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 係曲奇皮
      我想起當年聖安娜初出個欖形蛋撻, 都吸引到注意力呀

      刪除
  6. 我鍾意蛋撻嘅蛋,哈哈哈。

    回覆刪除