2020年5月26日 星期二

白菜豬肉餃子

自從上次做過餃子後, 我又對中式麵食再度有興趣啦。 對於沒有一雙巧手的我, 要自家做手工麵、餃子, 有一定難度。  

經過數次練習, 這次的成績算是教人滿意了。  餃子仍是舊款式, 餃子皮做得卻較以往的薄, 隱約可以見到餡料中白菜的顏色。  看起來不錯吧?




18 則留言:

  1. 疫情期間,
    大家都閉關在家裏,
    我家姐都有買皮來包餃子...
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我買唔到皮, 想食就要自己整

      刪除
  2. 連皮帶餡都自家製,非常有心機呀!係呢,妳會點辣醬定醋食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整左細手抄手醬呀
      又得買個皮, 我唔會自己整 ^^

      刪除
  3. 哈哈,我尋日都想包餃子,真係好鍾意食。不過最後因為懶,所以包雲吞算喇。

    回覆刪除
  4. 賣相都好靚,最緊要係自己整想食既饀料,一定好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都係菜+雞肉/豬肉啦, 一般唔會趕客 ^^

      刪除