2020年5月3日 星期日

Serradura 木糠布甸

前陣子超市推出了限時優惠, 推廣萄國食品, 除了海產、酒類、罐頭等, 自然少不了萄撻。 可惜超市出品, 一定不是佳品, 跟瑪嘉烈、安德魯相比, 何只輸了九條街。

吸引我的只有瑪利餅。 為什麼想買瑪利餅?  明顯地是用來做木糠布甸啦。


一層餅乾碎, 一層忌廉加煉奶, 這是久違了的味道。 


不知道這道澳門馳名甜品, 在官也街的價錢如何呢?  🤔



  

22 則留言:

  1. 我勁鍾意食呢個甜品㗎

    氹仔街邊檔最平都賣$48

    回覆刪除
  2. 食完呢個咪又要出去跑幾圈

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 上次返來, 我家附近個間已經執左

      刪除
  4. 我呢樣就麻麻,所以唔知價。

    回覆刪除
  5. 初初興食葡撻時,朋友介紹佢哥食,食完後阿哥問點解無椰絲,原來佢以為係椰撻。XD

    回覆刪除
  6. 我哋戒嚴期間,麵包店都無包埋,呢D luxury 食物,如葡撻都無。

    回覆刪除
  7. 依家澳門啲嘢都貴咗好多呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次返去, 都無順便過大海, 唔知價

      刪除
  8. 雖然好味
    其實我都好驚食
    因為怕會濁親

    回覆刪除